• Αρχική
  • Blog
  • 10 tips για να ξεχωρίσει η αγγελία σας να στο poulaw.gr

10 tips για να ξεχωρίσει η αγγελία σας να στο poulaw.gr

10 tips για να ξεχωρίσει η αγγελία σας να στο poulaw.gr

Συγχαρητήρια! Πήρες την απόφαση να πουλήσεις κάτι στο poulaw.gr! Έκανες την σωστή επιλογή αφού πρόκειται για ένα από τα καλύτερα site αγγελιών στο διαδίκτυο όσων αφορά τις αγοραπωλησίες στην Ελλάδα για κάθε τι. Το μόνο που σου απομένει είναι να δημιουργήσεις μια αγγελία συμπληρώνοντας την φόρμα που σου παρέχει το poulaw.gr, βάζοντας τα στοιχεία του αντικειμένου, ακινήτου ή αυτοκινήτου που θέλεις να πουλήσεις, να το δείξεις με κάποιες φωτογραφίες, και όλα είναι έτοιμα!

Όμως, μαζί με σένα, πολλοί άλλοι έχουν πάρει την ίδια απόφαση. Μαζί με την δική σου αγγελία, πολλές άλλες θα κάνουν την εμφάνισή τους. Ο σκοπός πρέπει πάντα να είναι να πραγματοποιήσεις μια πώληση γρήγορα και αποτελεσματικά. Το πρώτο βήμα για να το πετύχεις είναι να συντάξεις μια αγγελία που «ξεχωρίζει». Ανάλογα με το είδος της αγγελίας και το τι θέλεις να πουλήσεις, υπάρχουν διάφορα tips που θα το αναδείξουν και θα κάνει την δική σου αγγελία να διαφέρει από τις άλλες, να τραβήξει την προσοχή σοβαρών αγοραστών, και να οδηγήσει σε μια πώληση που να σε ικανοποιεί αρκετά γρήγορα.

Παρακάτω θα δεις 10 πράγματα που πρέπει να έχεις υπόψιν όταν φτιάχνεις μια αγγελία ώστε να την κάνεις να διαφέρει και να τραβήξει την προσοχή των σοβαρών αγοραστών:

1. Ψάξε πριν καθορίσεις την τιμή

Είναι σημαντικό να κάνεις πρώτα την έρευνά σου για το πού κυμαίνονται οι τιμές για το αντικείμενο που θέλεις να πουλήσεις. Πέραν από πωλητές που «ζητούν ό,τι θέλουν» (ή το ποσό που έχουν ανάγκη) και βάζουν τιμές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της αγοράς, θα δεις ότι οι περισσότερες αγγελίες για παρόμοια αντικείμενα ή ακίνητα ή αυτοκίνητα έχουν ένα δεδομένο εύρος τιμών.

Για να τραβήξει την δέουσα προσοχή η αγγελία σου, καθόρισε την τιμή εντός αυτού του εύρους, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν την κατάστασή του και άλλες ιδιαιτερότητες που μπορεί να δικαιολογούν υψηλότερη ή χαμηλότερη τιμή.

2. Κάνε αυτό που θέλεις να πουλήσεις «κουκλί»

Πριν ανεβάσεις την αγγελία και πριν πάρεις φωτογραφίες αυτού που θέλεις να πουλήσεις, επένδυσε σε μια καλή συντήρηση: εάν πρόκειται για ακίνητο όπως π.χ. ένα διαμέρισμα, καθάρισέ το καλά, επισκεύασε ό,τι χρειάζεται επισκευή και απομάκρυνε σκουπίδια, παλιές συσκευές, κλπ. Εάν πρόκειται για αυτοκίνητο, δώσε το για έναν καλό καθαρισμό μέσα-έξω και φτιάξε τυχόν γρατζουνιές ή βαθουλώματα, σπασμένα φανάρια, κλπ. Εάν πρόκειται για κάποιο αντικείμενο, καθάρισέ το καλά ή δώσε το για συντήρηση ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο «περιποιημένο» για τους πιθανούς αγοραστές που θα θελήσουν να το δουν ή για τις φωτογραφίες που θα βγάλεις.

Έχε υπόψιν πάντα ότι κάτι που φαίνεται όμορφο και καθαρό είναι πιο ελκυστικό από κάτι που έχει εμφανή επάνω του τα σημάδια της χρήσης και του χρόνου.

3. Πάρε ελκυστικές φωτογραφίες με σωστό φόντο

Ο σκοπός των φωτογραφιών είναι να αναδείξουν τα προσόντα αυτού που θέλεις να πουλήσεις. Πολλές φορές, φωτογραφίες που είναι απρόσεχτα βγαλμένες, με κακό φωτισμό, άσχημο φόντο, λάθος γωνίες ή χωρίς να δείχνουν το πωλούμενο σωστά αποτρέπουν τους αγοραστές από το να ασχοληθούν καν να επικοινωνήσουν με τον πωλητή.

Γι’ αυτό σε συμφέρει να επενδύσεις σε πέντε (5) σωστές φωτογραφίες με καλό φωτισμό. Επίλεξε ένα φόντο που θα κάνει καλή αντίθεση με το αντικείμενο και θα προδιαθέτει ευχάριστα τον αγοραστή, κάνοντας το ελκυστικό: εάν είναι σκουρόχρωμο, επίλεξε ένα ανοιχτόχρωμο φόντο. Εάν είναι ανοιχτόχρωμο, το φόντο πρέπει να είναι σκουρόχρωμο.

Εάν πρόκειται για ακίνητο, πάρε καλές, ευκρινείς φωτογραφίες με άπλετο φωτισμό από το εξωτερικό του αλλά και εσωτερικά για κάθε δωμάτιο, καθώς και φωτογραφία της θέας αν υπάρχει. Εάν είναι αυτοκίνητο, πάρε φωτογραφία του εξωτερικά και μετά εσωτερικά δείχνοντας το «σαλόνι» και άλλα μέρη του. Το φυσικό φως το απόγευμα τείνει να είναι πιο κολακευτικό!

Πριν πάρεις τις φωτογραφίες, σκέψου σαν αγοραστής: τι θα ήθελες να μπορείς να δεις πριν σηκώσεις το τηλέφωνο να επικοινωνήσεις;

Εάν αυτό που πουλάς είναι κάποιο αντικείμενο που πιθανώς πωλείται στην αγορά (π.χ. κάποιο κινητό τηλέφωνο, παπούτσια, ρούχα, υπολογιστές, κλπ) μπορείς με ένα απλό google search να βρεις φωτογραφίες «στοκ» που δείχνουν το ίδιο μοντέλο με αυτό που πουλάς. ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ!

Ο αγοραστής δεν θέλει να δει τι μοντέλο πουλάς. Θέλει να δει σε τι κατάσταση είναι το μοντέλο που πουλάς και έχεις στα χέρια σου. Φωτογραφίες «στοκ» ουσιαστικά ισούνται με μηδέν φωτογραφίες και μπορεί να προκαλέσουν και υποψίες ότι δεν έχεις φωτογραφίες του δικού σου αντικειμένου γιατί ίσως δεν είναι σε καλή κατάσταση. Άρα, πάντα να χρησιμοποιείς φωτογραφίες «αυθεντικές», δηλαδή από το δικό σου αντικείμενο που είναι προς πώληση.

4. Δώσε έναν καλό τίτλο

Ο τίτλος είναι βασικό στοιχείο της αγγελίας σου γιατί θα «τραβήξει» την προσοχή του αγοραστή. Πρέπει να είναι μικρός (όχι πάνω από 5-8 λέξεις) και να δίνει αμέσως την ουσία: τι πωλείται, πού βρίσκεται (αν είναι ακίνητο), ηλικία, κλπ. Επίλεξε για τον τίτλο λέξεις κλειδιά που θα είναι αξιοπρόσεχτα αμέσως. Π.χ. εάν πρόκειται για διαμέρισμα που είναι διαμπερές, καλό είναι να το αναφέρεις στον τίτλο. Εάν ένα κινητό δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή είναι «του κουτιού», πες το!

5. Κάνε σωστή και περιεκτική περιγραφή

Η περιγραφή του πωλούμενου είναι και η καρδιά της αγγελίας. Μη βιαστείς στην σύνταξή της, και δώσε προσοχή στο περιεχόμενο της: Κάνε λίστα (bullet point list) με τις προδιαγραφές του πωλούμενου, αναφέροντας όλα τα χαρακτηριστικά του με μικρές και περιεκτικές προτάσεις. Απέφυγε χαρακτηρισμούς ή περιγραφές που είναι γενικόλογες. Ο αγοραστής έχει να διαλέξει ανάμεσα σε χιλιάδες αγγελίες, και δεν θα σου δώσει πολύ από τον χρόνο του. Η περιγραφή της αγγελίας πρέπει σε 50 με 100 λέξεις το πολύ να δίνει όλα τα προσόντα, προδιαγραφές, και στοιχεία που πρέπει να γνωρίζει ο αγοραστής.

Προσοχή! Μην «φουσκώσεις» για λόγους εντύπωσης τα χαρακτηριστικά του πωλούμενου γιατί όταν το δει από κοντά ο αγοραστής απλά θα απογοητευτεί.

6. Η «τιμή συζητήσιμη» και το «χαρίζεται»

Έχε πάντα υπόψιν ότι εάν βάλεις την ένδειξη «τιμή συζητήσιμη» ο αγοραστής καταλαβαίνει ότι μπορεί (ή και επιβάλλεται) να σου κάνει παζάρια, και τελικά η πώληση θα γίνει σε μικρότερη τιμή από αυτή που έχεις σκεφτεί. Εάν δεν θέλεις να μπεις σε αυτή τη διαδικασία, μην βάλεις αυτή την ένδειξη.

Στο poulaw.gr έχεις και την δυνατότητα να χαρίσεις αντικείμενα με την ένδειξη «χαρίζεται». Και σε αυτή την περίπτωση ισχύει ό,τι και για αγγελίες πώλησης. Καλό είναι να προσθέσεις στην περιγραφή της αγγελίας τις συνθήκες υπό της οποίες θα χαρίσεις το αντικείμενο (π.χ. συμβόλαιο υιοθεσίας εάν πρόκειται για κατοικίδιο).

7. Βάλε τις σωστές ετικέτες

Στο poulaw.gr έχεις την δυνατότητα να βάλεις ετικέτες, δηλαδή λέξεις κλειδιά που θα βοηθήσουν τον αγοραστή να βρει τις αγγελίες που είναι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνει. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διαλέξεις τις σωστές ετικέτες που θα τραβήξουν αγοραστές με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να προβούν σε αγορά του πωλούμενου.

Εάν π.χ. θέλεις να πουλήσεις μια αντίκα, θα πρέπει να επιλέξεις την ετικέτα «συλλεκτικά και αντίκες». Όμως μπορείς επίσης να προσθέσεις την ετικέτα «είδη ραπτικής» εάν πρόκειται για ραπτομηχανή, κλπ.

8. Διάλεξε την σωστή χρονική στιγμή για να ανεβάσεις την αγγελία σου

Για ορισμένες αγγελίες, μπορεί η χρονική στιγμή που θα ανεβάσεις την αγγελία σου να βοηθήσει ή όχι μια γρήγορη πώληση. Π.χ. εάν θέλεις να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο κάμπριο, συμφέρει να ανεβάσεις την αγγελία κατά την άνοιξη που ο καιρός «γλυκαίνει» και αρχίζει ο κόσμος να έχει όρεξη για αυτοκινητάδα με ανοιχτό αυτοκίνητο. Εάν θέλεις να πουλήσεις χειμωνιάτικα παπούτσια, καλό είναι να ανεβάσεις την αγγελία σου κατά τον Οκτώβριο που ξεκινάνε τα πρώτα κρύα. Μπες, δηλαδή, στο σκεπτικό ενός επίδοξου αγοραστή και σκέψου πότε θα είναι πιο συχνή η ανάγκη για αυτό που πουλάς, και διάλεξε τον σωστό χρόνο για να ανεβάσεις την αγγελία σου.

9. Φτιάξε ένα ιστορικό

Σε συγκεκριμένες κατηγορίες πωλούμενων, είναι καλό να φτιάξεις ένα ιστορικό. Με αυτό τον τρόπο θα εμπνεύσεις εμπιστοσύνη στον αγοραστή και δεν θα έχεις πολλά τηλεφωνήματα για απλές πληροφορίες αντί για ενδιαφερόμενους για άμεση αγορά. Τι σημαίνει ένα ιστορικό σε μια αγγελία;

Πρόκειται για στοιχεία που αφορούν ένα ακίνητο ή ένα αυτοκίνητο, όπως π.χ. εάν έχει γίνει ανακαίνιση στο σπίτι, εάν είναι φρεσκοβαμμένο ή εάν και πόσα ΚΤΕΟ έχει περάσει το αυτοκίνητο, εάν έχει κάνει service, εάν έχει καινούρια λάστιχα, κλπ. Είναι καλό να αναφέρεις ειλικρινά όλα τα σχετικά στοιχεία για το παρελθόν ενός ακινήτου, αυτοκινήτου, αντίκας, συσκευής, ή άλλου αντικειμένου που έχει σημασία να γνωρίζει ο αγοραστής για να κάνει μια εκτίμηση της γενικής κατάστασής του.

Όχι μόνο θα έχεις πιο αξιόλογα τηλεφωνήματα από ενδιαφερομένους, αλλά και θα αυξηθούν οι πιθανότητες γρήγορης πώλησης.

10. «Φίλτραρε» τα άσκοπα τηλεφωνήματα

Είναι γεγονός ότι πολλοί αγοραστές κάνουν έρευνα αγοράς ή απλά ενημερώνονται για το τι υπάρχει διαθέσιμο στην κατηγορία πωλούμενων που τους ενδιαφέρει. Γι’ αυτό θα υπάρχουν κάποια τηλεφωνήματα που είναι διερευνητικά. Για να τα μειώσεις στο ελάχιστο, πρέπει να βεβαιωθείς ότι η αγγελία σου δίνει όλες τις πληροφορίες που θα ζητά ο αγοραστής, συμπεριλαμβανομένης και της τιμής.

Εάν δεις ότι σε παίρνουν τηλέφωνο για να ζητήσουν μια πληροφορία που δεν έχεις συμπεριλάβει παραπάνω από μια φορά, πρόσθεσέ την στην αγγελία. Όσο πιο πολύ επενδύεις στο να φτιάξεις μια περιεκτική αγγελία με όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν το πωλούμενο τόσο περισσότερο θα έχεις τηλεφωνήματα ενδιαφερόμενων για αγορά και όχι για απλές επιπλέον πληροφορίες.

Συμπέρασμα

Γενικά, η σύνταξη μιας επιτυχημένης αγγελίας που ξεχωρίζει είναι απλή υπόθεση, παρόλο που τις περισσότερες φορές δεν γίνεται σωστά.

Στην ουσία, το μόνο που χρειάζεται είναι να την φροντίσεις, επενδύοντας χρόνο για να συντάξεις τον τίτλο και το κείμενο που θα κάνει την διαφορά και να τραβήξεις τις φωτογραφίες που θα αναδείξουν αυτό που πουλάς.

Εάν επιδείξεις στρατηγική και επιμέλεια στα διάφορα σημεία της, συμπληρώνοντας όλα τα πεδία στην φόρμα της αγγελίας που θα βρεις στο κουμπί Δημιουργία Αγγελίας τότε θα έχεις μια καταχώρηση που θα τραβήξει την προσοχή των σωστών αγοραστών και θα γίνει η αγοραπωλησία στον καλύτερο δυνατό χρόνο με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.

Καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις!